Умови повернення і обміну

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів»

Термін повернення: 14 днів

  1. Товар можна повернути протягом 14 днів із моменту отримання замовлення.
  2. Для відправки товару необхідно за телефоном 0984815257 отримати реквізити для відправки повернення менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
  4. Після відправки товару необхідно за телефоном 0984815257 повідомити менеджера номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
  • Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
  • Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Умови повернення та обміну
Статтею 9 чинного Закону України >«Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.).

Виключення
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверну (Постановою КМУ от 19 марта 1994 г. № 172).
С актуальным исчерпывающим Перечнем можно ознакомиться >по ссылке.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту купівлі повернути товари, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз’яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувалася: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.

Аксесуари – поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Оформити повернення або обіну можливоо на строрінці https://veles-energy.biz.ua/kontakty/

 


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'storefront_edit_post_link' not found or invalid function name in /home/velesmuz/veles-energy.biz.ua/www/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308